2015. szeptember 26., szombat

Filigrán díszek készültek

Húúú de régen írtam már.....igazán hiányzik,csak időt nem találok ,hogy itt is legyek...na de most(!) mindenképp meg akartam mutatni nektek az új filigrán díszeket amiket Dóriéknak készítettem az oviba... :-)
A mintákat a Pinterest -en találtam,(a baglyosat kaptam egy ismerőstől)lemásoltam,majd átrajzoltam színes papírra és sniccerrel nekiláttam...hát nem mondom,hogy gyors munka,kell hozzá türelem,de a végeredmény megéri a "fáradtságot" :))















 


4 megjegyzés:

  1. Ma jutottál eszembe, hogy régen írtál 😊!
    Nagyon szépeket készítettél, én is ilyen leveleket vágtam az ablakba 😊!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig olvaslak,csak az írás marad el....örülök,hogy még gondolsz rám...nagyon hiányzik a blog,de az a fránya idő kevés...
      Nagyon szép őszi díszeket készítettél!!! Puszillak drága Emerencia! :)

      Törlés
  2. Nekem is pont az jutott eszembe, hogy mostanában se nekem, se az ismerőseimnek nem sok idejük lehet a blogolásra. Vajon mi lehet az oka?
    Nagyon szépek ezek a filigránok, pár éve Halloween-re készítettem ezzel a technikával díszeket. Talán a levelekbe belevágok, az hátha hamar elkészül. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Icu! Kevés az időnk...mert a nagy hajtásba és a "mindenhol-mindenben" megfelelni akarásba elveszünk...pont arra nem hagyunk időt magunknak amitől feltöltődünk,kikapcsolnánk egy kicsit...legalábbis én így látom...mindig olvaslak benneteket(egy kávé mellett :-D ) aztán már "sietni" kell tovább...nagyon örülök,hogy itt jártál,puszillak Icu!!! :)))
      A levelek gyorsabb projektek,vágj bele...!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...