2014. április 23., szerda

Húsvéti kis kosár

Idén is készültünk (vagyis a nyuszi "készült") a  mi kis bölcsiseinknek :)Egy gyorsan és egyszerűen elkészíthető kis dobozra esett a választás,ami kapott egy "fület",így kosárka lett a végeredmény...

A mintát egy régi újságból rajzoltam,de sok hasonlót találhattok a Pinterest-en is.


 A lányoknak kékfestő mintájú papírt választottunk...


A fiúknak kék-fehér kockásat...


Ragasztás után ...(ragasztó pisztolyt használtam,így nagyon gyorsan ment!)




Alakulnak a kosárkák...


Krepp papírból vágott fű került a kosárkákba...


És végül az eredmény...tojásokkal és nyuszival.Igazán nagy volt az öröm :))))












5 megjegyzés:

  1. De jó! Egyszerű és nagyszerű!! :))

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyesek vagytok! Nagyon szép lett és ötletes!!
    (Bocs, az előbbi bejegyzésemet küldés előtt nem néztem át, és akadt benne jó pár helyesírási hiba.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a többiek nevében is!
      De sokszor jártam én is már hasonló cipőben... :))))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...