2014. február 23., vasárnap

Szülinap(om)ra egy kis nasi - villámgyors túrós lepény

El sem hiszem!Már egy éve,hogy elkezdtem a blogot írni! :)Sokáig tartott míg belefogtam,de nem bántam meg,.Hiszen nagyon sok kedves embert ismerhettem meg .... TITEKET kedves olvasóim!!!!Köszönöm,hogy velem voltatok és remélem még sokáig így is lesz:)))Én nem indítok játékot,inkább egy nagyon fincsi süti receptjét mutatom meg Nektek!
"Mezítlábas túrós lepény villámgyorsan"

Hozzávalók:

  • 1 kg túró
  • 6 egész tojás
  • 2 kis pohár tejföl
  • 10 evőkanál kristálycukor(de ízlés dolga,mennyire szeretjük édesen)
  • 2 csomag vaníliás cukor
  • 10 evőkanál búzadara
  • 1 csomag sütőpor
  • tetejére porcukor
Elkészítés:

  1. A tojásokat a cukorral habosra kevertem,majd hozzáadtam a tejfölt.A búzadarát összekevertem a sütőporral és a vaníliás cukorral,majd hozzákevertem a tojásokhoz.Végül belekevertem a túrót.
  2. A tepsit kivajaztam,liszteztem,beleöntöttem a túrós masszát és előmelegített sütőben ( kb.180 fokon ) 45 percig sütöttem.
  3. Mikor elkészült kicsit hűlni hagytam,utána szeleteltem,porcukroztam és "mind megettem"..........:)))
Az eredeti recept  a hozzávalók felét írja,de nekem nem volt olyan kicsi tepsim,ezért én ezekkel az adagokkal készítettem el.Így is nagyon jó lett....





Legyen ragyogó,szép hetetek! :)

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok, s köszönöm a jobbnál jobb ötleteket :) Még sokat!

    VálaszTörlés
  2. Hát bizony gyorsan telik el....
    Örülök, hogy szereted!
    Sok-sok évet még neki!!!! D:()
    Pusz

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen és köszönjük a sütit!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, még sok blogszülinapot! :)
    A recept pedig mentve. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a kedves szavakat!Igazán kedvesek vagytok!Igyekszem az eddigi bizalmatokat meghálálni! Puszi Nektek :)))

    VálaszTörlés
  6. Most ettem meg két kockával...nyami-nyami-nyami, nagyon finom lett! :) Kiteszem a blogomra is majd ezt a receptet! :) Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon örülök,hogy kipróbáltad és neked is bejött!!!Azt meg külön köszönöm és jól esik,hogy megírtad a véleményed!! :)))) Puszi

      Törlés
  7. Drága Belli!!!!:))) Boldog, boldog blogszülinapot és kettő dolgot szeretnék írni:
    - Nagyon boldog vagyok, hogy egymásra találtunk és MINDENT NAGYON KÖSZÖNÖK!!!:)))
    - A másik pedig az lenne, hogy ennél jobb ötletet ki sem találhattál volna!!!:))) Tuti, hogy kipróbálom a receptet és köszönöm!!!:))) Puszillak Téged!!!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos vagyok benne,hogy nem véletlen az " egymásra találásunk"....
      Én is köszönöm ,hogy ilyen kedves vagy,nagyon jól esik(eléggé lestrapált vagyok mostanában)!!!Puszillak drága Márti!! :))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...